streda 13. apríla 2011

Topánkový postík :) :D

Myslím že som tu už dlhšiu dobu nedala žiadne novinky zo sveta módy, bližšie povedané zo sveta topánok . Tu sú kúsky ktoré ma fakt zaujali :) :
ADIDAS-M-ATTITUDE
Adidas original
IMG_7204
Sorel
leopard-web
Menej známa značka šnúrok Mr.Lacy zhodou náhod som si jedny tejto značky kúpila ale vôbec sa mi nepáčia (blo to kôli vystupku :D )
royal-ice
Dc topánky -Royal ice cream
DJ-bags
No trošku som sa sekla že to bude len o topánkach ale bol by to hriech nedať tu tieto tašky :D
okmixxx-365
Nike dunk-Socha slobody (limtovaná edícia nike ktorá je vo farbe sochy slobody, vraj keď sa tenisky opotrebujú pod zelenou farbou sa objavia stopy po bronzovej )
SS_11_Regal-CroquetB
Booji jar 2011


Ak by sa vám zažiadalo viac takýchto noviniek stačí kliknúť TU
Majte pekný deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára